Έχοντας εδραιώσει μια καλή θέση στην κούρσα της ενημέρωσης, από το 2015, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha συνέχισε δυναμικά την πορεία του και τον πρώτο μήνα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν.
Αξιόπιστες, άμεσες και ουσιαστικές, οι ειδήσεις του Alpha τερμάτισαν στην πρώτη θέση, τον Σεπτέμβριο, με μεγάλη διαφορά από όλα τα άλλα δελτία ειδήσεων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης.
Από την 1η έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2017, οι ειδήσεις του Alpha κατέκτησαν την 1η θέση στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 22% (465.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό με σχεδόν 7 μονάδες.
Συγκεκριμένα: Alpha 22% (465.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 15,2% (390.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 13,7% (305.000 τηλεθεατές), Star 10,2% (259.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 6,2% (199.000 τηλεθεατές) Κατά το ίδιο διάστημα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 16,9% (107.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό με σχεδόν 5 μονάδες. Συγκεκριμένα: Alpha 16,9% (107.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 12,1% (80.000 τηλεθεατές), Star 9,6% (70.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 8,1% (59.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 3,2% (30.000 τηλεθεατές).
TI ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Χωρίς δημοσιευμένα στοιχεία παραμένει ο χώρος της διαφήμισης στα ΜΜΕ μετά την απαίτηση των καναλιών να σταματήσει η δημοσιοποίηση των μετρήσεων της Media Services. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, λοιπόν, στελεχών της τηλεόρασης, η διαφημιστική δαπάνη το 2016 αυξήθηκε έως και 11%, φθάνοντας στα 240 εκατ. ευρώ καθαρά έσοδα για τους σταθμούς.
Για το 2017 σύμφωνα με το "Παρόν" η εκτίμηση είναι ότι θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος, τουλάχιστον κατά 15%, και τα έσοδα μπορεί να φθάσουν και τα 270 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί πως από το 2016 οι τηλεοπτικοί σταθμοί εισπράττουν και τα ποσά του αγγελιοσήμου, το 21% δηλαδή της διαφημιστικής δαπάνης, αφήνοντας τους εργαζομένους ανασφάλιστους! Σε αντίθεση με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, τα sites καταγράφουν τη διαφήμιση βάσει των στοιχείων που παρέχουν οι μεγάλες ιστοσελίδες, μέλη του IAB Hellas. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του, το 2016 η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο έφθασε στα 77,2 εκατ. ευρώ και το πρώτο εξάμηνο του 2017 καταγράφηκαν 30,6 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα: Alpha 22% (465.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 15,2% (390.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 13,7% (305.000 τηλεθεατές), Star 10,2% (259.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 6,2% (199.000 τηλεθεατές) Κατά το ίδιο διάστημα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 16,9% (107.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό με σχεδόν 5 μονάδες. Συγκεκριμένα: Alpha 16,9% (107.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 12,1% (80.000 τηλεθεατές), Star 9,6% (70.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 8,1% (59.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 3,2% (30.000 τηλεθεατές).
TI ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Χωρίς δημοσιευμένα στοιχεία παραμένει ο χώρος της διαφήμισης στα ΜΜΕ μετά την απαίτηση των καναλιών να σταματήσει η δημοσιοποίηση των μετρήσεων της Media Services. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, λοιπόν, στελεχών της τηλεόρασης, η διαφημιστική δαπάνη το 2016 αυξήθηκε έως και 11%, φθάνοντας στα 240 εκατ. ευρώ καθαρά έσοδα για τους σταθμούς.
Για το 2017 σύμφωνα με το "Παρόν" η εκτίμηση είναι ότι θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος, τουλάχιστον κατά 15%, και τα έσοδα μπορεί να φθάσουν και τα 270 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί πως από το 2016 οι τηλεοπτικοί σταθμοί εισπράττουν και τα ποσά του αγγελιοσήμου, το 21% δηλαδή της διαφημιστικής δαπάνης, αφήνοντας τους εργαζομένους ανασφάλιστους! Σε αντίθεση με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, τα sites καταγράφουν τη διαφήμιση βάσει των στοιχείων που παρέχουν οι μεγάλες ιστοσελίδες, μέλη του IAB Hellas. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του, το 2016 η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο έφθασε στα 77,2 εκατ. ευρώ και το πρώτο εξάμηνο του 2017 καταγράφηκαν 30,6 εκατ. ευρώ.