ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Πάρτι θα έστησαν στα γραφεία του «Βήματος» για τα 8.430 φύλλα που κέρδισε την περασμένη Κυριακή – αύξηση 19%! Από 43.880 φύλλα που είχε μια Κυριακή πριν, ανέβηκε στα 52.660! Αύξηση 2.530 φύλλων είχε η “Δημοκρατία”. Η «Καθημερινή» παρέμεινε στην πρώτη θέση παρότι έχασε 3.200 φύλλα. Συνολικά οι κυριακάτικες εφημερίδες πούλησαν 248.600 φύλλα από 249.830 που είχαν την προηγούμενη Κυριακή, ήτοι έχασαν 1.230 φύλλα.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ
Πρώτος ο Real FM το διάστημα 21-27 Νοεμβρίου 2017 με 131 αστάθμιστες απαντήσεις, σύμφωνα με τη μέτρηση της Focus για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ. Δεύτερος ο ΣΚΑΪ με 117 και τρίτος ο Μελωδία με 105. Ακολουθούν ο RED με 104, ο Athens DJ με 103, ο Ρυθμός με 99, ο Easy με 96, ο Sfera με 95, ο Rock Fm με 89 και την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει με 81 απαντήσεις ο HIT.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
Πάρτι θα έστησαν στα γραφεία του «Βήματος» για τα 8.430 φύλλα που κέρδισε την περασμένη Κυριακή – αύξηση 19%! Από 43.880 φύλλα που είχε μια Κυριακή πριν, ανέβηκε στα 52.660! Αύξηση 2.530 φύλλων είχε η “Δημοκρατία”. Η «Καθημερινή» παρέμεινε στην πρώτη θέση παρότι έχασε 3.200 φύλλα. Συνολικά οι κυριακάτικες εφημερίδες πούλησαν 248.600 φύλλα από 249.830 που είχαν την προηγούμενη Κυριακή, ήτοι έχασαν 1.230 φύλλα.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ
Πρώτος ο Real FM το διάστημα 21-27 Νοεμβρίου 2017 με 131 αστάθμιστες απαντήσεις, σύμφωνα με τη μέτρηση της Focus για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ. Δεύτερος ο ΣΚΑΪ με 117 και τρίτος ο Μελωδία με 105. Ακολουθούν ο RED με 104, ο Athens DJ με 103, ο Ρυθμός με 99, ο Easy με 96, ο Sfera με 95, ο Rock Fm με 89 και την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει με 81 απαντήσεις ο HIT.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
Χωρίς μεγάλες αλλαγές παραμένει επί έναν σχεδόν μήνα η τηλεθέαση των τριών πρώτων σταθμών. Ο ΣΚΑΪ είναι με διαφορά πρώτος σε τηλεθέαση, ενώ ο Alpha καταφέρνει να μπει ανάμεσα στα δύο κανάλια των ριάλιτι παιχνιδιών, ΑΝΤ1 και ΣΚΑΪ, διατηρώντας τη δεύτερη θέση. Ο ΑΝΤ1, παρά την ενίσχυση του προγράμματός του, και την περασμένη εβδομάδα παρέμεινε στα ίδια επίπεδα.
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Πηγή: Nielsen
|