@Στην καυτή ζώνη…λίγο πάνω από τα 20.000 φύλλα έχουν κολλήσει οι έξι αθλητικές εφημερίδες. Οι πωλήσεις τους ήταν 21.860 φύλλα από 22.690 που είχαν μια Κυριακή πριν, ήτοι μείον 830 φύλλα. Η «SportDay» παρέμεινε στην πρώτη θέση με 4.690 φύλλα.
@Δεν έχει αντίπαλο, όπως δείχνουν οι μετρήσεις της Nielsen, το «Survivor» του ΣΚΑΪ. Η θεαματικότητα του καναλιού έχει εκτοξευθεί κοντά στο 19%, αφήνοντας όλα τα άλλα κανάλια πίσω, με διαφορά 4 μονάδων. Η αλλαγή στις μετρήσεις της περασμένης εβδομάδας αφορά το λεγόμενο «νεανικό κοινό», του οποίου αυξήθηκαν τα όρια και περιλαμβάνει πλέον περισσότερους τηλεθεατές, αφού φθάνει έως την ηλικία των 54 ετών. Αξιοσημείωτη είναι η συνεχιζόμενη αύξηση θεαματικότητας του Star, ενώ το Mega χάνει σταδιακά το κοινό του.
@Δεν έχει αντίπαλο, όπως δείχνουν οι μετρήσεις της Nielsen, το «Survivor» του ΣΚΑΪ. Η θεαματικότητα του καναλιού έχει εκτοξευθεί κοντά στο 19%, αφήνοντας όλα τα άλλα κανάλια πίσω, με διαφορά 4 μονάδων. Η αλλαγή στις μετρήσεις της περασμένης εβδομάδας αφορά το λεγόμενο «νεανικό κοινό», του οποίου αυξήθηκαν τα όρια και περιλαμβάνει πλέον περισσότερους τηλεθεατές, αφού φθάνει έως την ηλικία των 54 ετών. Αξιοσημείωτη είναι η συνεχιζόμενη αύξηση θεαματικότητας του Star, ενώ το Mega χάνει σταδιακά το κοινό του.
Η ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Πηγή: Nielsen
|